ستاد حامیان دکتر علی اکبر ولایتی در استان مرکزی

اندیشکده فرهیختگان ولایتمدار ( نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری)

ستاد حامیان دکتر علی اکبر ولایتی در استان مرکزی

اندیشکده فرهیختگان ولایتمدار ( نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری)

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است



 



سخنان مهم دکتر ولایتی در جمع اعضای ستادهای استانی:
زمان سیاه مشق نوشتن سپری شده است/ در بین تمامی کاندیداها از تجربه بیشتری برخوردارم/ برنامه فوری و کوتاه مدت برای بهبود وضعیت معیشت تدوین کرده ایم

دکتر ولایتی سبک اداره دولت در شرایط امروز را متفاوت با اوایل انقلاب دانست و اظهار داشت: دیگر زمان سیاه مشق نوشتن سپری شده است و باید کار به کسانی سپرده شود که از تجربه کافی برخوردار هستند. ما سی و چند سال پیش سیاه مشق هایمان را نوشته ایم و دولت آینده باید دولتی مبتنی بر کارهای کارشناسی و متخصص بوده و وزرا صاحب اختیار باشند.

 


 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، عضو ائتلاف پیشرفت که عصر پنج شنبه در جمع مسئولان ستادهای استانی خود سخن می گفت با بیان اینکه شاید برطرف کردن مشکلات اقتصادی، بهبود شرایط داخلی و خارجی و روابط تحلیل رفته در عرصه بین الملل کاری سخت و حتی نشدنی به نظر برسد اما این اقدامات، غیر ممکن نیست.


طی حکمی از سوی دکتر ولایتی حمیدرضا گودرزی از رزمندگان دفاع مقدس و مداح اهل بیت و دبیر جبهه حامیان ولایت استان مرکزی به عنوان دبیر ستاد دکتر علی اکبر ولایتی در استان منصوب شده اند. شایان ذکر است هماهنگی های لازم در ساختار ها و کمیته ها و شورا های ستاد های حامی این کاندیدا در استان  انجام شده است و این ستاد ها در زمان قانونی شروع تبلیغات نامزد های انتخابات، فعالیت خود را آغاز می کنند.، متن حکم حمیدرضا گودرزی به عنوان دبیر ستاد استانی دکتر ولایتی به شرح زیر است:


 

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای حکم حمیدرضا گودرزی
با عنایت به پیشنهاد مرکزی ستاد و نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «دبیر ستاد استانی» در یازدهمین انتخابات یاست جمهوری استان بوشهر تعیین می شوید تا بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور به ویژه در چارچوب قوانین و آئین نامه های اجرایی انتخابات و سیاست ها و برنامه های ابلاغی ستاد مرکزی با به کارگیری تمامی ظرفیت های قانونی موجود در آن استان انجام وظیفه کنید.
امید است در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی است، در تحقق انتخاباتی سالم و پرشکوه توفیق یافته و همگی مشمول توجهات و الطاف حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فدإ) باشیم.



رهبر۰۰۱

با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، دیدگاهها و معیارهای مختلفی در خصوص  انتخاب کاندیدای مطلوب، از سوی  برخی فعالان و جریانات سیاسی ارائه شده است. معیارهایی مانندکاندیدای رای آور، صالح مقبول و معیارهای دیگری از این قبیل. حال با توجه به اینکه در کشف معیارها، دیدگاهها و نظرات مقام معظم رهبری ملاک و مدنظر است، لازم است تا با مراجعه به  بیانات ایشان، معیار انتخاب کاندیدای مطلوب را بدست آورده و براساس آن نسبت به انتخاب رئیس جمهور مطلوب اقدام کنیم.


رهبر۰۰۵


انتخاب ۰۲



انتخاب ۰۱