ستاد حامیان دکتر علی اکبر ولایتی در استان مرکزی

اندیشکده فرهیختگان ولایتمدار ( نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری)

ستاد حامیان دکتر علی اکبر ولایتی در استان مرکزی

اندیشکده فرهیختگان ولایتمدار ( نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری)

قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در استان مرکزی گفت: سیستم کاری دکتر ولایتی و استفاده از افراد کارآمد می‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند.

حسین صالحی قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، اظهار داشت: با توجه به اینکه باورها نسبت به عملکرد در جامعه از بین رفته است و خلائی در این حوزه احساس می‌شود، دکتر ولایتی آمده است تا باورها را نسبت به عملکردها احیای کرده و امید و شادابی را به جامعه بازگرداند.

وی با اشاره به برخی از برنامه های دکتر ولایتی گفت: در بحث سیاسی و سیاست خارجی می‌توان گفت دکتر ولایتی تعصب خاصی نسبت به کشور دارد و در برنامه های خود تاکید داشته است که در خصوص سیاست خارجی به ویژه مسئله هسته ای که دنیا امروز پذیرفته درخصوص آن با ما کنار بیاید، حل کردن این موضوع و حتی موضوعات دیگر بسیار ساده است.

صالحی در خصوص برنامه های اقتصادی ولایتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در کشور منابع و ظرفیت‌های خوبی داریم امروز حق این مردم نیست که با همه این پتانسیل‌ها هر لحظه شاهد تغییر قیمت‌ها باشند و باید شرایط ثابتی را در این خصوص ایجاد کنیم.

 قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در استان مرکزی تصریح کرد: این شرایط خود باعث غافل شدن مردم از زندگی می‌شود و براین اساس دکتر ولایتی با سیستم کاری خود در این مورد و استفاده از افراد کارآمد در بحث اقتصادی که مورد تایید اقتصاددانان هستند می‌تواند اقدامات مثمر ثمری را به انجام رسانده و مشکلات را برطرف کند.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی