ستاد حامیان دکتر علی اکبر ولایتی در استان مرکزی

اندیشکده فرهیختگان ولایتمدار ( نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری)

ستاد حامیان دکتر علی اکبر ولایتی در استان مرکزی

اندیشکده فرهیختگان ولایتمدار ( نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری)


 

 

توجه شما را به گفتگوی جذاب خبر مرکزی با حاج حمید گودرزی جلب می نماییم.

هدف جنابعالی از تشکیل ستاد ولایتی در استان چه بوده است؟

امسال را رهبر معظم انقلاب سال حماسه سیاسی  و حماسه اقتصادی نام گذاری کرده اند.برای ایجاد این حماسه بعضی ها باید سربازی کنند. بنا بر وظیفه ای که داشتیم پا به این عرصه گذاشتم و برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی  تمام تلاش خود را انجام خواهم داد. خدا را شاکرم که بنده  مورد اعتماد آقای ولایتی قرار گرفتم تا بتوانم در این عرصه خدمت کنم.

یعنی به دنبال پست و مقام نیستید؟

اصلا.ما برای ایجاد حماسه سیاسی آبرویمان را در گرو قرار داده ایم و سربازی می کنیم. ما هیچ چشم داشتی به کابینه آینده آقای ولایتی نخواهیم داشت و به شایسته سالاری اعتقاد داریم نه این که بر فرض بنده رئیس ستاد هستم و حتما باید پستی را بگیرم.

 

 

 

برنامه های ستاد به طور کلی برای رای آوری ایشان به چند بخش تقسیم خواهد شد؟

چهره آقای ولایتی برای مردم شناخته شده است. ایشان دارای چهره ای جهانی و فرا جناحی هستند. بنابراین بنده  فقط می توانم اذهان عمومی را به سمت دکتر ولایتی متمایل کنم. هدف ما بیش تر نسل سوم و جوان است چرا که آن ها کمتر با شخصیت بین المللی ایشان آشنا هستند.

آمادگی مناظره با سایر ستاد های انتخاباتی را دارید؟

بنده اصلا متمایل به مناظره نیستم چرا که اساس مناظره را به جنگ و جدل تبدیل کرده اند.بنابراین صلاح نمی دانم در این روزهای باقی مانده به حماسه 24 خرداد عامل جنگ و جدل در بین مردم باشم.

شما می توانید اگر روش مناظره ها را درست نمی دانید را با شرکت درآنها روش را آموزش دهید؟

بنده اساسا به مناظره هیچ اعتقادی ندارم.

رنگ انتخاباتی آقای ولایتی چیست؟

ایشان رنگ انتخاباتی ندارند. بنده اصلا با رنگ انتخاباتی موافق نیستم و این کارها دردی را از مردم ما دوا نمی کند. صدر برنامه های اقای ولایتی معیشت مردم است. ایشان طبیبی است برای تمام دردهای جامعه امروز ما. نوع رنگ نوع ، غذا خوردن و این جور مسائل حاشیه ای در ستاد آقای ولایتی جایی ندارد.این کار های مجلات زرد است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استان مرکزی از وجود مدیران غیر بومی رنج می برد.آیا تضمین می دهید که در دوران ریاست جمهوری دکتر ولایتی این اتفاق نیفتد؟

با صحبتی که با ایشان داشتم عقیده بر این بود که به مدیران بومی بیشتر توجه شود.انشاء الله  در دولت متمم شاهد بومی بودن مدیران در تمام استان ها خواهیم بود.

آیا توانایی ایجاد شور انتخاباتی سال 88 را دارید؟

برنامه آقای ولایتی در مناظرات روزهای اینده رنگ و رونق بیشتری به خود می گیرد. در روزهای پایانی هم قطعا سعی می کنیم این هیجان را ایجاد کنیم اما مطمئنا به شور سال 88 نمی رسد.دلیل آن هم این است که آن انتخابات منحصر به فرد و همراه با بداخلاقی های زیادی بود. ما این عقیده را نداریم که بخواهیم با هر بداخلاقی شور هیجان ایجاد کنیم. بنده در انتخابات 88 دو طرف ماجرا را مقصر می دانم. هم طرف پیروز انتخابات و هم طرفی که در انتخابات شکست خورد را مقصر می دانم.

چند درصد احتمال می دهید که آقای ولایتی رئیس جمهور آینده خواهد بود؟

با جرئت اعلام  می کنم ایشان با احتمال99 درصد رئیس جمهور آینده ایران اسلامی خواهند بود. این 99 درصد را هم نظر سنجی ها نشان می دهند.

چه گروه های در داخل استان از آقای ولایتی حمایت می کنند؟

حزب موتلفه اسلامی، جبهه پیروان خط امام و رهبری ، جبهه حامیان ولایت استان مرکزی  و جامعه ی مهندسین به ریاست آقای باهنر تا به الان اعلام حمایت کرده اند. همان طور که که اطلاع دارید آقای خاتمی هم به عنوان سخنگوی جامعه ی مدرسین از ایشان حمایت کردند.

ایشان برنامه ای برای سفر به اراک خواهند داشت؟

بله در هفته ی آخر انتخابات ایشا حتما به استان مرکزی سفرخواهند کرد.

زمان شروع تبلیغات گسترده در سطح شهر چه زمانی آغاز می شود؟

از صبح شنبه آغاز می شود. این تبلیغت بسیار وسیع و چشم گیرخواهد بود و حتما شما مشاهده خواهید کرد.اابته این کار را بدون اسراف انجام می دهیم.

برنامه ی شما برای روستا ها چیست؟

در همه ی روستاها ما ستاد انتخاباتی داریم و حکم های آن ها را نیز آماده کرده ایم.

در داخل شهر اراک چند ستاد انتخاباتی وجود دارد؟

هم اکنون 3 ستاد فعال است. ستاد مرکزی استان در خیابان شهید شیرودی است. ستاد شهرستان اراک در خیابان هپکو و ستاد فرهنگیان هم در داخل میدان شهرجرد موجود می باشد.

 یکی از نقاط ضعف این دولت تعطیلی احزاب سیاسی است. برای تقویت احزاب چه برنامه ای دارید؟

ما باید یک نگرش درست نسبت به جامعه داشته باشیم. احزاب نقش مهمی در روند شکل گیری امور سیاسی دارند و می توانند مردم را نسبت به کشور خودشان حساس تر کنند. اشاء الله دکتر ولایتی برنامه ای بسیار  جامعی درباره احزاب سیاسی دارند که در بیانیه ای هنگام ثبت نامشان نیز این موضوع را اعلام داشتند. دولت متمم یک دولت آرامش دهنده به کشور است چرا که مردم از جنگ و جدل هایی که بوجود آمده خسته شده اند.

در داخل ستاد انتخاباتی شما اصلاح طلبان جایی دارند؟

هر اصلاح طلبی که بیاید و بخواهد در این ستاد فعالیت کند، من دستش را هم می بوسم و من احترام ویژه ای برای آن ها قائل هستم.تقریبا حدود 30 درصد نیروهای ما اصلاح طلب هستند. بنده برای هر 8 نفری که نامزد شده اند احترام قائل هستم چرا که هدفشان خدمت به این نظام و مملکت هستند. در کابینه ایشان هم از همه ی نخبگان استفاده خواهد شد و سلیقه ی سیاسی آن ها هیچ تاثیری نخواهد داشت. دولت ایشان فراجناحی است.

آقای ولایتی را فردی صالح می دانید؟

اصلح تر از آقای ولایتی در این انتخابات نمی شناسم.

برنامه ی 100 روزه ی ایشان برای ترمیم اقتصاد اغراق و بزرگ نمایی نیست و شبیه به یک شعار نمی باشد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خیر ایشان تمام جزئیات این 100 روز را منتشر کرده اند. مطمئن باشید که آقای ولایتی در این 100 روز مانند یک پزشک تب جامعه را پایین می آورد و جامعه را درمان می کند. و حتما هم عملی خواهد شد.

چرا ائتلاف 2+1 به نتیجه نرسیده است؟ مردم می توانند به کاندیدایی که در همین اول کار خلف وعده کرده است اعتماد کنند؟

پایه گذار ائتلاف اقای ولایتی بوده اند. موارد ائتلاف نظر علما و نظرسنجی مردم بوده است. تا به الان آقای ولایتی هم نظر جامعتین را کسب کرده اند و هم در نظر سنجی های اکثر استان ها  بالاتر هستند. قطعا در روزهای پایانی ائتلاف به نتیجه خواهد رسید و یک نفر از بین 3 نفر باقی می ماند.

آقای ولایتی تکنوکرات نیست؟

به هیج وجه.

آیا به دنبال رای همه ی مردم هستید یا تنها به رای افراد صالح توجه می کنید؟

رای همه  ی مردم. روستایی و شهری ، اصولگرا و اصلاح طلب ، ایرانی داخل کشور و ایرانی داخل کشور ما بین هیچ یک از مردم تفاوت قائل نمی شویم.

در سال 84  اقای ولایتی به نفع هاشمی رفسنجانی کنار کشید ولی امسال ایشان در پاسخ به سوالی برای انصراف به نفع آقای هاشمی پاسخ منفی دادند. این به معنای دوگانگی افکار نیست؟

در سال 84  ایشان با آیت الله تهرانی نشستی داشتند و به توصیه ایشان مبنی بر حفظ لباس روحانیت  و شخصیت آقای هاشمی انصراف دهند. ولی امروز نمی توان شرایط را یکسان دانست. طرز تفکر انسان لحظه به لحظه در حال پیشرفت است.

اما سخن پایانی شما؟

از شما بسیار تشکر می کنم و امیدوارم موفق باشید.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی